Facturatie en afrekening

Terug naar FAQ
  • Bekeuring gereden en wat nu?

    Omdat het kenteken van de auto op naam van LeaseOnline staat, komen alle bekeuringen bij ons binnen. Heb je een bekeuring gereden dan betalen wij deze bekeuring aan het CJIB of andere instantie en belasten het bedrag aan jou door, vermeerderd met € 10,00 administratiekosten. Je kunt natuurlijk altijd bezwaar tegen een bekeuring aantekenen als je wilt. Op het moment dat je in het gelijk wordt gesteld en wij het bedrag retour hebben ontvangen, wordt de doorbelasting gecrediteerd.

  • Hoe gaan jullie om met een afwijking van mijn kilometrage?

    Als je uiteindelijke kilometrage meer dan 10% afwijkt van het vooraf gekozen kilometrage zullen wij opnieuw de beste prijs voor je berekenen, dus ook als je minder hebt gereden. Is de afwijking kleiner dan 10%? Dan blijft je leasetarief gelijk, en betaal je voor elke extra gereden kilometer een vast bedrag.

  • Hoe krijg ik de factuur?

    Wij versturen onze facturen direct naar je e-mailadres. De facturen worden altijd als PDF verstuurd.

  • Hoe moet ik de facturen voldoen?

    Alle facturen die je van LeaseOnline krijgt nadat de auto is gaan rijden, worden automatisch geïncasseerd van het door jouw opgegeven bankrekeningnummer. Hiervoor hebben wij wel een een getekende incassomachtiging nodig, die we voor inzet van de auto bij je zullen opvragen.

  • Hoe wordt het eindbedrag bepaald?

    Tijdens de looptijd van de overeenkomst wordt er maandelijks een termijnfactuur gemaakt, waarbij het maandbedrag niet afhankelijk is van het aantal dagen in de maand. Bij de afrekening wordt er gekeken hoeveel dagen je totaal hebt gereden, en wordt het eindbedrag op basis hiervan bepaald.

Vragen?

Stel ze in de online chat | Bel 088 088 05 08 | Mail naar vragen@leaseonline.nl
Of volg ons op facebooktwitter